Sider

tirsdag den 22. oktober 2013

_ikke bare en bagatel

Det her er Figuriner.
Rigtig smukke ophæng... til jul eller måske hele året.
Du kan se mere om dem her hos Bagateller.

Jeg har været stylist på denne lille fine opgave, sammen med fotograf Chalotte Schmidt Olsen.
Udover at vise jer figurinerne og billederne, vil jeg også rigtig gerne tilføje en lille stjerne historie.

Anette, der har lavet de smukke ophæng og har startet firmaet 'bagateller'. Valgte at få hjælp til at lave et billed materiale af sine produkter. Straks efter at have fået billederne, sendte hun de nye billeder til de forskellige magasin-redaktioner og allerede få dage efter, har det første magasin tilkendegivet at de vil vise hendes fine ophæng..... det er så sejt !

Jeg bliver så mega glad !!

Er du også ved at starte et lille firma, så start med at få lavet et godt salgsmateriale!
Ja, jeg ved godt man vender hver en krone som lille selvstændig.
Efter mange år er jeg efterhånden ved at lære / erfare, at man kan have nok så godt et produkt, men hvis du ikke kan sælge det, kan man godt glemme at leve af det.

Jeg vil vildt gerne hjælpe rigtig mange flere som Anette, syntes mit arbejde som stylist giver så meget mening, når man kan gøre en forskel og hjælpe andre med at komme frem med deres drøm / produkt.

Det behøver ikke være vildt dyrt at få lavet et lækkert billedmateriale, der er mange muligheder og prisklasser.
Du er altid velkommen til at kontakte mig. Få et uforpligtende tilbud og en snak om hvad der kunne være den rigtige løsning for dig og dit produkt.