Sider

onsdag den 11. april 2012

art goes here

Billedeserien Peter og jeg lavede hjemme ved Sidsel, er gået verden rundt. Først blev jeg grebet lidt af panik, underligt ikke at have kontrol over hvor de blev brugt, men jeg har valgt at se det fra den positive side, langt de fleste har været søde og har krediteret Bolig Magasinet, Sidsel, Peter og mig.

Senest har Danielle fra San francisco med bloggen 'The Jealous Curator', skrevet til mig at hun har lavet et gæste indlæg på bloggen 'SF girl by bay' hvor hun har brugt billedet fra Sidsels soveværelse. Jeg syntes det er et super inspirerede indlæg og jeg har meget lyst til at vise det til jer.....se det hele her.

Som en anden god vandre historie, er der undervej ændret lidt på sandheden og i dette indlæg er det blevet til mit soveværelse og selv om jeg ville elske det var, vil jeg ikke tage æren for Sidsels lækre stil.

Alt i alt syntes jeg det er fantastisk, dejligt at se hvad andre for ud af det vi laver. Det jo lige det jeg elsker, at inspirere og videre give det der inspirere mig.