Sider

torsdag den 16. september 2010

indkøb

Jeg var på shopping igår.... ikke en osetur, nej en indkøbs tur, hvor vi havde en fast rute og en liste med ting der skulle købes. Dermed ikke sagt, at det ikke var hyggeligt, lidt hektisk, men super hyggeligt. Min veninde og jeg drønede rundt, lagde planer for hvordan vi skulle nå det hele, hvor vi parkerede, hvilke butik først osv... og nej ingen tid til frokost -intensiv shopping!

Og vi fik købt det hele: det på listen, det gode køb og det vi ikke kunne stå for...smil,

Øverst 2 tørklæder fra en genbrug til henholdsvis 25 og 35 kr
I midten 2 lamper til mit køkken ( har ikke besluttet om de skal spraymales) og skønt papir til krea projekter.
Nederst stof til næste efterårs sy-projekt og fine knager

da jeg lage det hele på bordet her til morgen...kom jeg til at smile...  Gang på gang tager jeg mig selv i ubevist at vælge bestemte farver på en dag.... kender du det?  -nogle dage kan være gule og ubevist vælger man det gule når man sammensætter ting? -snakker jeg sort?  Men igår var min dag vist brun med mørk rosa og blågrøn (overraskende fine sammen, ik')