Sider

tirsdag den 3. august 2010

sommer #2 benzin i blodet


... nu har jeg siddet lidt med disse billeder... humm hvad er det jeg vil sige med dem?? de er så langt fra alt andet der er mig, det er måske 98% kvinder der læser denne blog, vil det sige dem noget?!

MEN de må ud...jeg må fortælle jer om denne oplevelse.
Jeg har været til folkeræs i hästveda i Sverige! med campingstole og vattæppe under armen slog vi os ned mellem typer jeg kun troede eksisterede i film. luften var tyk af lugten af benzin, støv og lyden af larmende motorene, bremser der hyler og blander sig med Bryan Adams: sommer of 69 og en knasende svensk kommentator.
Og jeg må konstatere, jeg har benzin i blodet! for det begyndte at koge -havde jeg haft muligheden var jeg hoppet i en af bilerne og taget en prøve tur og vist dem alle, hvordan det lige skulle gøres!!
Det var for vildt, en forunderlig stemnings oplevelse!