Sider

fredag den 6. august 2010

små ting på en fredag


3 små ting der bringer mit smil frem på denne fredag
# jeg fik i morges lov til at lave rottehaler på Frida -jeg elsker når hun har rottehaler, men som i kan se måtte jeg ikke fotografere hende!
# blomster i min vindueskarm  -en lille rest fra dagen i går, hvor de var modeller i et fotoshoot. en sjov dag hvor jeg nu går rundt og glæder mig vildt til at se billederne.
# Og sidst men ikke mindst en lille jubel dans.... jeg har rundet de 100 faste læsere! TAK, af hjertet TAK! det er kun små 5 måneder siden jeg skrev det første indlæg. selv om jeg ved der er nogle der læser med og selv om det for mig egentligt er ligemeget præcis hvormange.... ja så bliver jeg glad hver gang der kommer en ny til. Jeg skal gøre mit bedste for at blive ved med at inspirere og komme med mit bud på ... taaa alt hvad jeg kan finde på.