Sider

mandag den 12. april 2010

Hvad med orange?



"Hvad med orange..." er snart blevet mit standart svar og er måske blevet lidt en joke -men har man en dille, er der ikke meget at gøre vel?/ smil!

Øverst til venstre, er min søde venindes spisestue stole, jeg var med da hun valgte dem og stoffet de er blevet betrukket med -jeg syntes de er så fede!
Den orange fugl har jeg ønsket mig længe OG endelig fandt jeg den forleden dag på udsalg....Jubiii... den er ikke oppe og hænge endnu men det kommer den snart.
Strauss er COVERKUNST, et gammel LP cover der er indrammet. Super cool billede til væggen.
De orange rammer, er en anden lille fin idé til at pryde på væggen.
Den lille børne stol kunne jo kun være orange og passe til mor og far's spisestue stole!

Hvad med dig skal du ikke også have lidt orange?